Over Lock me Up

Free a Girl organiseert sinds 2011 “Lock me Up – Free a Girl”, met als doel om met heel Nederland nog veel meer meisjes uit de gedwongen prostitutie te bevrijden. Tijdens de 8de editie van Lock me Up – Free a Girl, maandag 13 mei tot en met zondag 19 mei 2019, staan er bij restaurants en bedrijven door heel Nederland hokjes van 1 bij 2 meter. De hokjes staan symbool voor de hokjes in Indiase bordelen. Deelnemers laten zich bewust 12 uur lang opsluiten en zamelen elk minimaal €2.500 in. In totaal zullen 40 locaties meedoen. Iedere locatie plaatst vijf, zes of zeven dagen lang 2 hokjes, zodat er in totaal per locatie minimaal €25.000 opgehaald wordt.
Om de ‘Lock Me Up - Free a Girl’ community nog meer te laten groeien kan iedereen zich inschrijven als deelnemer. Binnen 5 minuten ontvangt elke deelnemer een persoonlijk profiel op lockmeup.nl, zodra je profiel online is kan je al beginnen met werven van donaties. Er is geen verplicht streefbedrag, zodat iedereen zich kan inschrijven voor Lock Me Up 2019.
Alleen de deelnemers die minimaal €2500 aan donaties werven, worden volgend jaar tijdens de landelijke Lock Me Up - Free a Girl actieweek (van 13 tm 19 mei 2019) ingedeeld, om symbolisch opgesloten te worden in een hokje van 2x1, gedurende 12 uur op een locatie bij jou in de regio. Het doel is om 40 locaties verspreid door heel Nederland te vinden die mee doen, je vindt ze later op de website! 
Op zondag 19 mei 2019 wordt de totaalopbrengst bekendgemaakt. In 2018 hebben 290 deelnemers samen ruim €514.000 opgehaald! In 2019 streeft Free a Girl ernaar om maar liefst 1 miljoen euro op te halen. 
Ga jij met ons de strijd tegen kinderprostitutie aan?

Lock me Up – Free a Girl is een initiatief van Stichting Free a Girl en ambassadeur Wimmy Hu.

Om een actie te starten dien je een account te hebben. Heb je die nog niet? Maak dan hier een account aan.

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen